Havayolu valiz hasarları hakkında bilgilendirme

Havayolu seyahatlerinizde ilgili havaalanının varış noktasında teslim aldığınız Nippon Valiz ürününüzü mutlaka kontrol ediniz. Taşıma esnasında ürününüze hasar verilmiş ise öncelikle ilgili havayolu şirketinden hasarın tespitini yaptırınız. Hasar raporunu hazırlatmanızın ardından raporunuzu ve ürününüzü Pürsan Pigment Ürünleri San. Tic. A.Ş. müşteri hizmetlerine iletmek suretiyle başvurunuz.

Pigment Ürünleri San. Tic. A.Ş. hasar görmüş ürünü ve tutulan raporu inceleyerek ürün tamir edilemiyorsa;  tamir edilemez raporunu ve ürünün mevcut perakende satış fiyatını belirten yazıyı,  tamir edilebiliyorsa tamir ücretini belirten yazıyı hazırlar ve sizlere teslim eder. Bu resmi yazı ile birlikte hasarın tazmini için ilgili sigorta şirketine müracaat etmeniz gerekmektedir.

Yukarıda belirtilen hasar raporu olmadan fiyat içeren resmi bir yazı hazırlanması mümkün değildir. Başvuru ilgili havaalanına şahsen yapılmalıdır.

Scroll to Top